May^zahraMay^zahra، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
داداش علی^^داداش علی^^، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
داداشی محمد^^داداشی محمد^^، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
sisters^^mohaddese  دختر عمه جانمsisters^^mohaddese دختر عمه جانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
زینب دختر عمه مهربون من^^زینب دختر عمه مهربون من^^، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ساجده دختر عموی عزیزم^^ساجده دختر عموی عزیزم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^، تا این لحظه: 23 سال و 15 روز سن داره
حانیه دختر عموی خوش قلب من^^حانیه دختر عموی خوش قلب من^^، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
sisters^Arefe رفیق مهربون منsisters^Arefe رفیق مهربون من، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
رفیق عزیزم زهرا جونم^^رفیق عزیزم زهرا جونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
رفیق خوبم بیتا جونیم^^رفیق خوبم بیتا جونیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
دوست عزیزم نرگس جانم^^دوست عزیزم نرگس جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
سارای عزیزم رفیق مهربونم^^سارای عزیزم رفیق مهربونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
دوستم فائزه جانم^^دوستم فائزه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
نگار دوست درس خون من^^نگار دوست درس خون من^^، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
حنانه جانم^^حنانه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
ستایش جانم^^ستایش جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سحر ناز جانم^^سحر ناز جانم^^، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
کیان کوچولو^^کیان کوچولو^^، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
سینا کوچولو^^سینا کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
دانیال کوشولوم^^دانیال کوشولوم^^، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
ساره جونیم^^ساره جونیم^^، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
امیر حسین کوچولو^^امیر حسین کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
فاطمه سادات اجی امیر حسین^^فاطمه سادات اجی امیر حسین^^، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ من از اولین وبلاگ^^وبلاگ من از اولین وبلاگ^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا جونم^^بابا جونم^^، تا این لحظه: 44 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
مامان مهربونم^^مامان مهربونم^^، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
مهدیه دختر داییم^^مهدیه دختر داییم^^، تا این لحظه: 22 سال و 9 روز سن داره
فرزانه دختر داییم^^فرزانه دختر داییم^^، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
غزل جانم دوست مجازیم^^غزل جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
علی کوچولو^^علی کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 3 روز سن داره
زینب جانم^^زینب جانم^^، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
فرزانه جانم^^فرزانه جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
زهرا سادات قشنگم^^زهرا سادات قشنگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
مشکات کوچولو^^مشکات کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
حسنا جانم^^حسنا جانم^^، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
یاسمین جانم دوست مجازیم^^یاسمین جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
یاسمین قشنگم^^یاسمین قشنگم^^، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
صبا جانم دوست مجازیم^^صبا جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
درسا کوچولو^^درسا کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
رضوانه کوچولو^^رضوانه کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
دومین علی کوچولو^^دومین علی کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مبینا جانم^^مبینا جانم^^، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
فاطمه کوچولو^^فاطمه کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات پرتقالی یک دختر^^

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست...!

شاید اخرین پست تابستانیم^^

1400/6/27 15:58
نویسنده : zahra
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای دلم6^

امیدوارم حال دلتون عالی باشه

و بله داریم نزدیک میشیم به پاییز قشنگ

پاییز خیلی فصل قشنگیه برای من^^

شروع مدارس..

تولد عزیز ترینای زندگیم...

و حس و حال هوای پاییز و بارونای قشنگش^^

چشم رو هم گذاشتیم بهار و تابستون تموم شدن..

6 ماه از سال رو پشت سر گذاشتیم نصف سال..

هممون قطعا برنامه هایی داشتیم برای تابستون

ولی به هر دلیلی اجرایی نشد

6 ماه از عمرمون گذشت

ولی از ما فقط گذشت و مهربونی موند..

اگه اونم نکرده باشیم که وای به حالمون..

همهی فصلها یجور قشنگن

و تابستون امسال شاید کارای زیادی نکردم ولی شاد ترین تابستون من بود

اصن بهتره بگم این 6 ماه بهترین بهارو تابستونی بود که تجربه کردم

چون سعی کردم برای حال خوبم

سعی کردم با کوچیک ترین چیز ها شاد بشم

بخندم

قدر لحظه هایی که خدا بهم بخشیده رو بدونم

قدر نووجونیم رو بدونیم 

چون این لحظات قشنگ سال اول نوجوانیم هیچوقت تکرار نمیشن

و خلاصه که همیشه برای همچی شاکر خداوند باشیم^^

خب امروز 27 شهریور هست و من خیلی دوست دارم زود تر مهر بیاد

24 ام خاطره 20 تا 23 رو نوشتم و الان 24 تا 27 رو باید بنویسم

اتفاق های خیلی خاصی نیفتاد

24 ام که هیچ اتفاق خاصی..

25 ام 2 ماهگی زهرا ساداتم..

و 1 سال و 11 ماهگی دانیالم..

البته ایشون سیده بله اقا سید دانیال

زهرا ساداتم  حتما الان خیلی بزرگ شدی جانم

من 9 روزگیت دیدمت

خیلی زود بزرگ شدی الان 2 ماهته 

همینطور شما اقا دانیال

میدونی اصن من هسم؟

تا الان از نزدیک ندیدمت پسر کوچولو

میدونی یه دختر عمه داری اسمش زهراس؟

یا فقط من تورو میشناسم اقا کوچولو؟

از داداش کیان بپرسی همچیو بهت میگه..

دانیالم شاید تو هنوز عمه و عمو و مامان و بابا بزرگات رو نشناسی..

چه برسه به دختر عمه

زودی بیا پیشمون دانیال قشنگم

اخرین باری که اومدی حتی جنسیتت مشخص نبود جانم

زهرا خانم شما هم بزودی میبینما خوشگلم

دیگه به جز ماهگرد این 2 جیگرم کار خاصی نکردم

البته با عارفه حرف زدیم و اونم که مشغول درس و مشق

26 ام اتفاق خاصی نیفتاد تا عصر

ولی دختر کوچولوی یکی از بلاگرایی که دنبال میکن به دنیا اومد

من 2 ماه میبینمشون و دیروز بدنیا اومد

دیلان کوچولو   و خواهرشم دلوین که 5 سالشه

تو اینستا بزنید دلوین عشق به فارسی میاره

و شب هم ساعت و 9 و نیم محدثه و یه ربع بعد زینب اومد

دیگه رفتیم تو اتاق و اهنگ گذاشتیم یکم

اونا اهنگ خودشون منم تبلت بازی و اهنگای خودم

البته فقط یدونه گل بود

که خیلی قشنگه از اقای زانکو هم هست

دوست دارم بگم مال من شو میترسم بگی نه

این اولشه

بعد دیگه رفتیم تو راهرو و اونا گوشی بازی کردن و من و محمد امین هم یکم چیزای فوتبال 11 رو دیدیم و تیم ها رو بررسی کردیم

ابته بقیه هم بودن ولی ما اصلی ها بودیم

بعدم یکم حدس بازیکن و چقدر بازم خندیدیم و بعدشم تامام

چون همه میخواستن بخوابن

 و امروزم 27 ام هس و من همچنان منتظر خبری از مدرسه

لوازم و التحریرام کامل نیسن و دفتر ندارم هیچی

منتظرم بگن چه دفترایی برم بگیرم

و این چند روز یه سری اتفاقات افتاد تا بیشتر مشتاق مهر بشم

3 مهر که بازگشایی مدارس

6 مهر پورتو و لیوپول که این زیاد مهم نیس

10 مهر تولد روژان تو گپمون

15 مهر بازی ایران و امارات

20 مهر بازی ایران و کره جنوبی

میزبان هم هستیم و با تماشاگر هست

24 مهرررررر

پرسپولیس و الهلال

و بازی خونینی نه تو قرعه ها مشخص شد

یکم استرس دارم

نخ بخاطر کری استقلالیه چون اونا خودشونم باختن و حذف شدن

بخاطر قهرمانی

اندفع دیگه بعد 3 سال رفتن به فینال باید قهرمان شیم

25 مهر تولد دلنیال و یه سری اتفاقات که حتمی نیس

و 27 مهر شروع لیگ برتر خلیج فارس

یعنی دارممممممممممممممممم ذوق میکنم برای مهر عالیههه

اینم از این

چند روز اینده هم به احتمال زیاد نیستم و از مدرسه هام شاید اخرای هفته فقط بیام

خلاصه که همین

خوش باشید

خدایا شکرت بخاطر تمام نعمت های قشنگت^^

خدانگهدار

.

.

.امروز مورخ 27 شهریور ساعت 15 و 50 دقیقه است

.

.

زهرا تا این لحظه 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن دارد

زهرا سادات تا این لحظ 2 ماه و 2 روز سن دارد

پسندها (6)

نظرات (0)