May^zahraMay^zahra، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
داداش علی^^داداش علی^^، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
داداشی محمد^^داداشی محمد^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
sisters^^mohaddese  دختر عمه جانمsisters^^mohaddese دختر عمه جانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
زینب دختر عمه مهربون من^^زینب دختر عمه مهربون من^^، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ساجده دختر عموی عزیزم^^ساجده دختر عموی عزیزم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^، تا این لحظه: 23 سال و 19 روز سن داره
حانیه دختر عموی خوش قلب من^^حانیه دختر عموی خوش قلب من^^، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
sisters^Arefe رفیق مهربون منsisters^Arefe رفیق مهربون من، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رفیق عزیزم زهرا جونم^^رفیق عزیزم زهرا جونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
رفیق خوبم بیتا جونیم^^رفیق خوبم بیتا جونیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
دوست عزیزم نرگس جانم^^دوست عزیزم نرگس جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
سارای عزیزم رفیق مهربونم^^سارای عزیزم رفیق مهربونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
دوستم فائزه جانم^^دوستم فائزه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
نگار دوست درس خون من^^نگار دوست درس خون من^^، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
حنانه جانم^^حنانه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
ستایش جانم^^ستایش جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
سحر ناز جانم^^سحر ناز جانم^^، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
کیان کوچولو^^کیان کوچولو^^، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
سینا کوچولو^^سینا کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
دانیال کوشولوم^^دانیال کوشولوم^^، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
ساره جونیم^^ساره جونیم^^، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
امیر حسین کوچولو^^امیر حسین کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
فاطمه سادات اجی امیر حسین^^فاطمه سادات اجی امیر حسین^^، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ من از اولین وبلاگ^^وبلاگ من از اولین وبلاگ^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
بابا جونم^^بابا جونم^^، تا این لحظه: 44 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
مامان مهربونم^^مامان مهربونم^^، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مهدیه دختر داییم^^مهدیه دختر داییم^^، تا این لحظه: 22 سال و 13 روز سن داره
فرزانه دختر داییم^^فرزانه دختر داییم^^، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
غزل جانم دوست مجازیم^^غزل جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
علی کوچولو^^علی کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
زینب جانم^^زینب جانم^^، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
فرزانه جانم^^فرزانه جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
زهرا سادات قشنگم^^زهرا سادات قشنگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مشکات کوچولو^^مشکات کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
حسنا جانم^^حسنا جانم^^، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاسمین جانم دوست مجازیم^^یاسمین جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین قشنگم^^یاسمین قشنگم^^، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
صبا جانم دوست مجازیم^^صبا جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
درسا کوچولو^^درسا کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
رضوانه کوچولو^^رضوانه کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
دومین علی کوچولو^^دومین علی کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
مبینا جانم^^مبینا جانم^^، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره
فاطمه کوچولو^^فاطمه کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات پرتقالی یک دختر^^

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست...!

پرسپولیس_الهلال مسابقه بسکتبال❤

1400/7/28 16:07
نویسنده : zahra
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام قشنگای من😁

این روزا شاهد برگشتن من هسین که؟

یدونه ۲۵ ام پست گذاشتم البته رمز دار بود

دیگه کلا نمیخوام خیلی خاطره بی رمز بزارم بیشترش رمز داره

چون زیادن و خسته میشین

پستای کوتاه و بی رمز هم براتون میزارم

الان اومدم با خاطره پرسپولیس و الهلال😂

و فرداش😉

خب من راستش از وقتی فهمیدم زمان بازی کیه منتظر این بازی بودم😶

و زمان به سرعت برق و باد گذشت و زودی ۲۴ مهر شد

بماند حالا ۲۳ مهر جشن ماهگرد برد دقیقه نودی گرفتیم با غزل😂

۲۴ مهر شنبه بود

صبح پاشدم و کلاسمو رفتم

تا شب کارامو کردم

مشقای ریاضی و جزوه فیزیک رو نوشتم

قرار بود جزوه زیستم بنویسم ولی وقت نشد

ساعت 9و نیم بازی شروع میشد

رفتم نشستم جلو تی وی با دفتر و خودکار برای جزوه زیست😂

یه سرم تو دفتر بود یه سرم تو تی وی😑

دقیقه ۲۸ بود که گل خوردیم و من همون لحظه اخرین کلمه جزوه مو نوشتم/:

خیلی نفهمیدم که چجوری گل خوردیم چون عجله داشتم فقط جزوه رو تموم کنم😐

گل رو ناصر الدوسری زد🌹

طی تحقیقات ایشان مصدوم بوده و ۱۰ روز قبل بازی خوب شده است/:

ایشالله خوب نمیشدیییییی😐🗡

خیر سرم میخواستم تخمه هم بخورم گپ هم برم

دیگه بعد گل تخمه پایین نرفت😐😂

گپ هم آلا بست حالا😐😂

و من ماندم و عارفه و غزلی که آن نبود

گل دومو گومیس زد خاک تو سرش/:

نمیدونم دقیقه چند

تا قبل گل دوم میگفتم حالا ما که ۲ تا گل نمیزنیم یدونه رو بزنیم بره پنالتی😐😂

دیگه بعد گل دوم نا امید شدم

با عارفه هم هی فحش میدادیم😂

از همه بیشتر خوشحالی های گوریلی گومیس رو مخم بود/:

بعد دیگه گل سومو که زدن پیوی عارفه ترکید از  فحش بع گومیس😂

چون اینم گومیس زد

البته من در کانال استقلالی هم بودم ببینم چی میگن😂

اصن واقعا متاسفم براشون که یذره شعور و ادب ندارن/:

با هر گل الهلال میترکید کانال

ینی واقعا نمیفهمن این بازی ایران و الهلاله/:

چون شما که ماشالله حذف شدید

و فقط پرسپولیس مونده

یجوری طرفداری الهلال میکنن انگار عربستان دوست و رفیق ماس/:

بعد حالا از کری های بعدش نگم😂

ادم بخدا خندش میگیره

انگار نه انگار خودشون از همین تیم و از همین گومیس خوردن😐😂

والا

من که سر بازی استقلال و الهلال خیلی ناراحت شدم با اینکه شاید خودمون فردا میباختیم و استقلال میرف بالا اگه میبرد

حالا ولش😂

گپ هم تا فردا صبح باز نشد بخاطر پیشگیری از یه سری دعوا😂

البته ترانه جانمم تو کانال میگفت چیز و قبل گل دوم امید میداد😂

اخرشم نوشت الله اکبر🙂😂

و اینطوری به پایان رسید ۲۴ مهرمون و یه جنگ بسیار نابرابر که فکر میکنم اینجا جاس نیس بگم چی و چی و چی🙂

بریم ۲۵ مهر

اول اینکه امروز ۳ ماهگی زهرا سادات بود مبارک باشه کوچولویی که داری بزرگ میشی🙂

و البته تولد قشنگگ ممنننممن دانیاللللل تولد ۲ سالگیت مبارک باشه پسر قشنگ🤗💕

۲ سال گذشت ومن هنوز ندیدمت از نزدیک زودی بیا پیشمونا😢

اخراش عکسا رو میزارم

امروز صبح وسط کلاس مامان اومد گفت خانم گفته امروز ساعت ۵ و نیم تا ۷ بازی دوستانه اس بین ما و باشگاه هدایت

و اسم ۸ نفرو گفت که اگه تونستن بیان

من و نرگس و فرزانه و فاطمه خواهر نرگس و یاسمن و راحیل یعنی ۶ نفر اعلام امادگی کردیم

من ساعت ۵ و ربع رسیدم اونجا

همون موقع کع رسیدم ۴ نفر هدایتی اومدن

بعد نرفتم تو چون دیدم هیچکی از ما نیومده

یکم صبر کردم و نرگس اومد

منتظر موندیم تا بقیع بیان

همینطوری هدایتی میومد😐

ما گفتیم خدایا اینا چقدر زیادن ما کلا ۶ نفریم

واقعا حدود ۱۵ نفر بودن

بعد دیگه یاسمن اومد و ما رفتیم گرم کنیم

اول دویدیم و کششی رفتیم

بعد یکم شوت کردیم

و ۲ به ۲ مسابقه گرفتن توپ گذاشتیم

من و فاطمه

نرگس و فرزانه

دیگه یاسمن و راحیلم اومدن

و بعدشم زینب اومد

البتع زینب قرار نبود بیاد ولی اومد خوبم شد که اومد

دیگه خانم هم اومد اخر از همه

یعنی نگم حلقه هاش به درد جرز دیوار میخورد/:

از بس بالا بود یک

اصن پایه ثابتی نداشت

و وقتی توپو میزدی میلرزید

و واقعا باید خیلی رو اون حلقه ها تمرین کرده باشی تو شوتات گل بشه

بعد هیچی دیگه

کوارتر اول من نرفتم تو

خودم البته نرفتم چون استرس داشتم😐😂

بد باختیم ۴ بر ۱۱

بعد کوارتر اول یه چیزی شد قرار بود بازی کنسل بشه

بعد دیگه درست شد

کوارتر دوم شروع شد و ما خیلی خوب برگشتیم

بازی شد ۱۳ بر ۱۵ به نفع ما

ولی دیگه اخرای بازی ۲ تا زدن و ۱۷ و بر ۱۵ اینم باختیم

انقدر یعنی وحشی بودن ادم میخواست اصن بازی نکنه باهاشون

یه خطاهایی میکردن

دیگه تا کوارتر اخر هی جای من و فرزانه عوض میشد فقط

و اونا همش تازه نفس میفرستادن و تعویض میکردن و ما ۴ نفرمون از اول تا اخر بازی کردن😐

خلاصه هیچی دگه

کوارتر اخر نفسامون بالا نمیومد ۱۰ تا خوردیم

و ۱۷ بر ۲۷ باختیم😐😂

بعد دیگع هیچی دیگه😂

باختیم و برگشتیم خانه

قبل اینکه برم محدثه اومد

وقتی برگشتم خونه یکم بازی کردیم و سریع خوابم برد خیلی خسته بودم🙂😂

و اینم خاطرات این ۲ روز🙂😂

گفتمم که امروز با یه استقلالی دعوا کردم اصن یه وضعی😂

خب بریم اول یه عکس ببینیم بعد عکس تبریک نینی وبلاگ

حالا تبریک نی نی وبلاگ برای تولد ۲ سالگی دانیالی🙂

و پایان پست

خدایا مرسی بخاطر تمام نعمت های قشنگت💕

 پ.ن امروز مورخ ۲ آبان ۱۴۰۰ اومدم چند کلمه نوشتم و عکسا رو بارگزاری کردم و بعد ۳ روز تکمیل کردم پستو😂

زهرا تا این لحظه ۱۲ سال و ۸ ماه و۲۱ روز سن دارد

پسندها (2)

نظرات (1)


7 آبان 00 13:09
 دنبال شدید لطفا دنبال کنید