May^zahraMay^zahra، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
داداش علی^^داداش علی^^، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
داداشی محمد^^داداشی محمد^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
sisters^^mohaddese  دختر عمه جانمsisters^^mohaddese دختر عمه جانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
زینب دختر عمه مهربون من^^زینب دختر عمه مهربون من^^، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
ساجده دختر عموی عزیزم^^ساجده دختر عموی عزیزم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^، تا این لحظه: 23 سال و 27 روز سن داره
حانیه دختر عموی خوش قلب من^^حانیه دختر عموی خوش قلب من^^، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
sisters^Arefe رفیق مهربون منsisters^Arefe رفیق مهربون من، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
رفیق عزیزم زهرا جونم^^رفیق عزیزم زهرا جونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
رفیق خوبم بیتا جونیم^^رفیق خوبم بیتا جونیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
دوست عزیزم نرگس جانم^^دوست عزیزم نرگس جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
سارای عزیزم رفیق مهربونم^^سارای عزیزم رفیق مهربونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
دوستم فائزه جانم^^دوستم فائزه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
نگار دوست درس خون من^^نگار دوست درس خون من^^، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
حنانه جانم^^حنانه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
ستایش جانم^^ستایش جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
سحر ناز جانم^^سحر ناز جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 4 روز سن داره
کیان کوچولو^^کیان کوچولو^^، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
سینا کوچولو^^سینا کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
دانیال کوشولوم^^دانیال کوشولوم^^، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
ساره جونیم^^ساره جونیم^^، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
امیر حسین کوچولو^^امیر حسین کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
فاطمه سادات اجی امیر حسین^^فاطمه سادات اجی امیر حسین^^، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من از اولین وبلاگ^^وبلاگ من از اولین وبلاگ^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
بابا جونم^^بابا جونم^^، تا این لحظه: 44 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
مامان مهربونم^^مامان مهربونم^^، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مهدیه دختر داییم^^مهدیه دختر داییم^^، تا این لحظه: 22 سال و 21 روز سن داره
فرزانه دختر داییم^^فرزانه دختر داییم^^، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
غزل جانم دوست مجازیم^^غزل جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
علی کوچولو^^علی کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 15 روز سن داره
زینب جانم^^زینب جانم^^، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فرزانه جانم^^فرزانه جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زهرا سادات قشنگم^^زهرا سادات قشنگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مشکات کوچولو^^مشکات کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
حسنا جانم^^حسنا جانم^^، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
یاسمین جانم دوست مجازیم^^یاسمین جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
یاسمین قشنگم^^یاسمین قشنگم^^، تا این لحظه: 16 سال و 6 روز سن داره
صبا جانم دوست مجازیم^^صبا جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
درسا کوچولو^^درسا کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
رضوانه کوچولو^^رضوانه کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دومین علی کوچولو^^دومین علی کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مبینا جانم^^مبینا جانم^^، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره
فاطمه کوچولو^^فاطمه کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات پرتقالی یک دختر^^

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست...!

گلات قهرمانی مبارکا^^

1400/5/10 15:18
نویسنده : zahra
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عشقام

امیدوارم حال دلتون خوب باشه

هوهو قهرمان شدیم اونم پنجمین بار متوالیی

روز اخرین بازی جمعه بود 8 مرداد ساعت هم 21 و ربع

پرسپولیس پیکان ورزشگاه شهدای شهر قدس

سپاهان استقلال ورزشگاه ازادی

2 تاش تهران بود که اگه کس دیگه ای قهرمان شد سریع جام رو ببرن

من از صبح همش استرس دیگه یکم با غزل و صبا و یاسی حرف زدم اروم شدم

البته اونا هم دست کمی از من نداشتن و همه باهم استرسسس

نشستم فوتبالو دیدم دقیقه 9 مهدی عبدی گل زدد

و خیالم یکمی راحت شد

گل بعدی هم چند دقیقه بعد بود گل احمد نورمون داداش غزل

دیگه کاملا خیالم راحت شد و از همون نیمه اول خودمونو قهرمان دونستم

بازی تموم شد و فاصله بین جشن قهرمانی هم صبر کردم

اولین نفر با مهدی گفتگو کردن که اونم تو تلویزیون دیدم

بعد ساعت 11 بود و خانواده میخواستن بخوابن منم تبلتو برداشتم و رفتم تو اتاقم پخش زنده ببینم

و از خدام بود چون یه عالمه شات گرفتم که البته همه نیاز به رمینی و ادیت دارن ولی خب گرفتم

و بعدشم 25 تا استوری گذاشتم تو پیج روبیکم البته فن پرسپولیسم خو

مهدی هم گفت هفته بعد عروسیشه انشالله خوشبخت بشن

تا ساعت 1 داشتم استوری میذاشتم و کلی با غزل جیغغغ میزدیم

خودش زیاد استوری نذاشت ولی هر استوری منو ریپ میزد میگفت عکسو بفرس و همینطور ادامه داشت

البته اگرم میخواستم بخوابم سر و صداهای تو خیابون نمیذاشت از بس جیغ زدن شیپور و فشفشه زدن و تو ماشینا اهنگ پرسپولیس گذاشتن

مهدی عبدی ستاره درخشان پرسپولیسم

کارت عروسیش که صبا استوری کرده بود

تالار عروسیش که از چنل پرسپولیس برداشتم

کمند دختر کمال کامیابی نیا

اینم احمد و هانی پسر مرحوم هادی نوروزی

پیج ستاره اس این

اینم یه قاب پدر پسری گشنگ

اقا یحیی و مهدی عبدی

احمد نور و کمال

اینم یه قاب گشنگ

اینم مهدی و احمد

موهای بالا رفتش خخ

قاب خعلی سنگین

کمال و امید و سید جلال و احمد و نمیدونم و مهدی

ماشالله مهدی زیاد داریم ببخشید دیگ

مهدی عبدی و مهدی شیری و مهدی ترابی

بازم نور تیم و کمال

به قول غزل دایی کمال

اینم که بزارید حرفی نزنم از بس کیوته

وای ببخشید2 عکس بالایی اونی که گفتم نمیدونم وحید بود

چون نور افتاده بود ندیدم

جام در دستان سید جلال کاپیتانمون(جررر انگار منم اونجام)

و من بعد 2 روز فهمیدم عبدی اون شب لایو داشته و من نرفتمممم

پست عبدی بود نمد

اون سیاه هم هانی پسر مرحوم هادی نوروزی

اینم دلوین نفس من که پرسپولیسیه

بعد قهرمانی تو فندوم عرفان

استوری میلاد سرلک

سیامک نعمت تیممم

پست احمد نور

  سیامک و لک و سرلک و عبدی و عالیشاه

همگیییییییییییییییییییی

عبدی هم که مثل همیشه اول عکس

اینم اولین سلفی

خب حالا بریم سراغ شاتای  خودم

قشنگ تریناشو میزارم که البته بدون رمینیه

مصاحبه با احمد نور

صدای همه خیلی برام جالب بود مخصوصی عبدی و نور

اینم رادو کرواسییی

جام در دستان داداش مهدی

عکس میلاد سرلک که استوری کرده بود همین شات منه

کنعانی و فرجی

کنعانی هم رفت قطر موفق باشه

این شاتمو خیلی دوس

برش بزنم و رمینی خیلی کیوت میشه

جام در دستان نور تیم

سیامک و فرجی دارن مدال اونطوری میکنن و عالیشاه و کمال دارن نیگاه میکنن

و تماممم

البته من حدود 50 تا شات گرفتم خخ

اینم خاطره جشن گلات که شب میلاد امام کاظم بود و عیدیمون خیلی حسابی بود

جشن سوپر جام که فکر کنم خرداد بود شب میلاد امام رضا بود

خلاصه که خیلی خوب بود یعنی عالی بودد

انشالله همه بازیکنا و کادر فنی هرجا هستند سالم و موفق باشند

دیروز هم مهمونی خونه عمه مریم بود و فقط من پز قهرمانی دادم جرر

البته اوناهم میگفتن شانسی برده

اره توروخدا یه فصلو همرو شانسی برده و فقط 1 باخت داشته خیلی شانسیههه

خداحافظ مهربونام

پ ن امروز مورخ 10 مرداد 1400 ساعت 15 و 15 دقیقه اس

زهرا تا این لحظه 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن دارد

فردا 12 سال و نیمه میشممم عرر

زهرا سادات تا این لحظه16 روز سن دارد

پسندها (4)

نظرات (2)

نرگسنرگس
10 مرداد 00 18:26
همیشه پیروز ...😍
zahra
پاسخ
ممنون خاله جون
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 مرداد 00 18:38
قهرمانی مبارک زهرا جان
zahra
پاسخ
مرسی زهرای عزیزم