May^zahraMay^zahra، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
داداش علی^^داداش علی^^، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
داداشی محمد^^داداشی محمد^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
sisters^^mohaddese  دختر عمه جانمsisters^^mohaddese دختر عمه جانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
زینب دختر عمه مهربون من^^زینب دختر عمه مهربون من^^، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ساجده دختر عموی عزیزم^^ساجده دختر عموی عزیزم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^، تا این لحظه: 23 سال و 25 روز سن داره
حانیه دختر عموی خوش قلب من^^حانیه دختر عموی خوش قلب من^^، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
sisters^Arefe رفیق مهربون منsisters^Arefe رفیق مهربون من، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
رفیق عزیزم زهرا جونم^^رفیق عزیزم زهرا جونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رفیق خوبم بیتا جونیم^^رفیق خوبم بیتا جونیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
دوست عزیزم نرگس جانم^^دوست عزیزم نرگس جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
سارای عزیزم رفیق مهربونم^^سارای عزیزم رفیق مهربونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
دوستم فائزه جانم^^دوستم فائزه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
نگار دوست درس خون من^^نگار دوست درس خون من^^، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
حنانه جانم^^حنانه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
ستایش جانم^^ستایش جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
سحر ناز جانم^^سحر ناز جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
کیان کوچولو^^کیان کوچولو^^، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
سینا کوچولو^^سینا کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
دانیال کوشولوم^^دانیال کوشولوم^^، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
ساره جونیم^^ساره جونیم^^، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
امیر حسین کوچولو^^امیر حسین کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
فاطمه سادات اجی امیر حسین^^فاطمه سادات اجی امیر حسین^^، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ من از اولین وبلاگ^^وبلاگ من از اولین وبلاگ^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
بابا جونم^^بابا جونم^^، تا این لحظه: 44 سال و 5 ماه سن داره
مامان مهربونم^^مامان مهربونم^^، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
مهدیه دختر داییم^^مهدیه دختر داییم^^، تا این لحظه: 22 سال و 19 روز سن داره
فرزانه دختر داییم^^فرزانه دختر داییم^^، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
غزل جانم دوست مجازیم^^غزل جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
علی کوچولو^^علی کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 13 روز سن داره
زینب جانم^^زینب جانم^^، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
فرزانه جانم^^فرزانه جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
زهرا سادات قشنگم^^زهرا سادات قشنگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مشکات کوچولو^^مشکات کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
حسنا جانم^^حسنا جانم^^، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
یاسمین جانم دوست مجازیم^^یاسمین جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
یاسمین قشنگم^^یاسمین قشنگم^^، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره
صبا جانم دوست مجازیم^^صبا جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
درسا کوچولو^^درسا کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
رضوانه کوچولو^^رضوانه کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
دومین علی کوچولو^^دومین علی کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مبینا جانم^^مبینا جانم^^، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره
فاطمه کوچولو^^فاطمه کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات پرتقالی یک دختر^^

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست...!

اخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022^^

1400/6/15 15:12
نویسنده : zahra
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملکم دوست جونیام

امیدوارم حال دلتون عالی باشه مثل من

خب من میخوام تو این خاطرات روزای فوتبالی رو بگم برای مقدماتی

اولین مرحله که حدود 2 ماه پیش بود و 4 بازی بود که هر 4 تاشو بردیم

یعنی با بحرین و عراق و هنگ کنگ و کامبوج داشتیم

و من روزای خیلی زیادی منتظر موندم ولی خیلی زود گذشت و 11 شهریور شد

از 11 شهریور بای های مرحله دوم شروع شد

بنا براین هر بازی خاطراتشو تو این پست ویرایش میکنم بمونه به یادگار از روزایی که یه دختر فوتبالی ام

اولین بازی

پنج شنبه 11 شهریور 1400

بازی ایران_سوریه

ورزشگاه ازادی تهران_ایران

خب توی فندوم دخترونه مون از چند روز قبل الا جونم گفت بیاید بازی رو پیش بینی کنید

خیلیا 2 گله به نفع ایران گفتن و بعضیا 1 گل برای سوریه

ولی من 3 تا گل برای ایران پیش بینی کردم بدون هیچ گلی از طرف سوریه

الایی خودش 1 هیچ به نفع ایران پیش بینی کرد

توی برنامه فوتبال 11 هم که دارم که واقعا برنامه خیلییییی خوبیه

زدم تو قسمت مقدماتی جام جهانی و قشنگ زمان و مکان و روز بازی رو برام گفت

و نظر سنجی داشت که زدم اولین گل برای ایران

بالای 2 و نیم گل

و برد ایران

برای همه بازیایی داخلی و خارجی و ملی هم داره

خلاصه زمان خیلی زود گذشت و ساعت 20 و نیم شد یعنی زمان بازی

از همون اولش که اومدن و شیر و خط کردن و سرود های کشورا رو دیدم

نیمه اول خیلی کسل کننده گذشت

ولی نیمه دوم بعد چند دقیقه

علیرضا جهانبخش شماره هفتمون گل زد

دقیقه 56 بازی

جیغمم رفت هوا از خوشحالی نمیدونستم چه کنم

اینم بگم که ما گروه َa هستیم

و تا پایان بازی هم بازی رو گزارش کردیم با فندوم

و یه برد اول کاری دلچسب داشتیم و الا تو پیش بینی برد

به منم گفت چقدر تو کهکشان بوده

راس میگه من بالاترین پیش بینی رو کرده بودم

ادووکات هم گفته برد ایران مقابل سوریه حق نبود

داداش ما اول کاریم بیشتر گل نزدیم بهتون یعنی چی حقق نبود

و گرنه مثل یمن 5 تا که نه 3 تا میزدیم بهتون

5 تا تعویض هم داشتیم و 2 کارت زرد

کارت زد برای

مهدی طارمی و شجاع خلیل زاده

2 پرسپولیسی ای که برای پرسپولیس بهترین هارو رقم زدن

و تعویضا

اولین تعویض اجباری بود

که میلاد سرلک با عمر خربین برخورد کرد و مصدوم شد اولش که بیهوش شده بود و احمد نور و کنعانی صدا زدن

و با سعید عزت اللهی دقیقه 31 عوض شد

دقیقه 45 شجاع کارت گرفت

دقیقه 46 جعفر سلمانی با صالح حردانی عوض شد(تنها بازیکنانی که اسمشونو تا حالا نشنیدم)

دوباره دقیقه 46 سامان قدوس با میلاد محمدی تعویض شد

دقیقه 56 هم که گل داشتیم علیرضا جهانبخش

و پاس گل طارمی

یعنی این پسر یا گل میزنه یا پاس گل میده بهترین بازیکن تیم ملیه واقعا

خب انگار یه کارت زرد دیگم داشتیم

دقیقه 62 میلاد محمدی کارت زرد

دقیقه 73 علی قلی زاده با مهدی ترابی تعویض شد

دقیقه 81 مهدی طارمی کارت زرد گرفت

و دقیقه 86 علی جهابخش با کریم انصاری فرد تعویض شد

و تاماممم

عالی بود عالی بود عالی بود

فردا یه بازی دیگه داریم چون امروز 15 شهریوره

و 16 شهریور با عراق بازی داریم

خب خدانگهدار تا تازه نوشت های بعدی^^

.

پ ن امروز مورخ 15 شهریور 1400 ساعت 14 و 56 دقیقه است

سال قبل دقیقا همین روز مدرسه هامون شروع عررر چقدر زود گذشت

زهرا تا این لحظه 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن دارد

شروع مرحله اخر مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تا این لحظه برای ایران 4 روز سن دارد

تازه نوشت 18 شهریور^^

سلام عشقای قشنگم^^

امیدوارم حال دلتون خوب باشه

خب م اومدم با گزارش یه بازیه دیگه

گزارش یه بازی  و برد شیرین و پرگل

سه شنبه 16 شهریور 1400

ایران_عراق

ورزشگاه دوحه قطر

ساعت 10 و سی دقیقه به وقت ایران

ترکیب رو تو بازی قبل نگفتم ولی ازین به بعد میگم

علیرضا بیرانوند 1

صادق محرمی 2

شجاع خلیل زاده 4

سعید عزت اللهی 6

علیرضا جهانبخش 7 (کاپیتان)

احمد نور اللهی 8

مهدی طارمی 9

وحید امیری 11

محمد حسین کنعانی زادگان 13

سردار ازمون 20

امید نور افکن 21

شماره پیراهن هم نوشتم

بریم سراغ اتفاقات بازی

اول اینکه بازی ساعت 10 و نیم بود و همه 9 و نیم خوابیدن منم بیدار موندم فوتبالو ببینم

و یه ساعت تبلت بازی کردم و بعد یه ساعت رفتم گپ

چون همیشه برای هر بازی والیبال و فوتبالی بازی ها گزارش میشه با دیوونه بازی هرچه تمام تر

انقدر جیغ میزنیم و پیام میدیم سر هر اتفاق کوچیک که من میگم دیونه بازی

و به غیر از بازی کامبوج که وسطاش رفتم و 5 تا گل همراهشون بودم دیگه نشد برم

و امشب خوشحال خوشالون از اول بازی رفتم

از همون اول سارا و زهرا و من بودیم

وسطاش ریحان و مریم هم اضافه شدن و اخرشم الا و روژان

البته روژان زود تر الا اومد

منم اندفعه کلا تو فوتبال 11 نرفتم و پیش بینی نکردم

البته پیش بینی خودمو بگم

برد ایران

پایین 2 و نیم گل

1 هیچ ایران

اولین گل ایران

و کاملا برعکس در اومد با بازی سوریه

چون من بازی سوریه رو 3 هیچ به نفع ایران پیش بینی کردم

خب دیگه بریم سراغ اتفاقات

دقیقه دوم گل علیرضا جهان بخش

پاس گل توسط مهدی طارمی

وای من همینطور سرم تو تبلت بود رفته بودن اینستا لوازم التحریر میدیدم که گفت گللل

سریع رفتم بیرون رفتم روبیکا تو گپ منم گفتم گللللل و کلی نلغئتمتذرلد اینطوری در اوردم

میخواستم جیغ بکشم ولی همه خواب بودن

دقیقه 37 سعید عزت اللهی کارت زرد گرفت

دقیقه 58 سعید عزت اللهی با سامان قدوس تعویض شد

تعویض اجباری بود چون سعید عزت اللهی شکستگی بینی داشت و نتونست ادامه بده

دقیقه 63 علیرضا جهابخش کارت زرد گرفت

امار کارت زردمون بالاست 2 بازی 5 کارت زرد

دقیقه 69 مهدی طارمی گل زد

پاس گل توسط سردار ازمون

دیدید گفتم طارمی یا گل میزنه یا پاس گل میده بفرمایید

تازه تو این بازی 2 تاش شد

منم کلی جیغ تو گپ

بعد گل طارمی مریم اومد

دقیقه 87 2 تعویض داشتیم

اولی مهدی طارمی با کریم انصاری فرد

دومی وحید امیری با علی قلی زاده

بعد دقیقه 90 دوباره گل داشتم

علی قلی زاده گل زد

و پاس گل توسط کریم انصاری فرد

2 تا تعویض طلایی واقعا

دقیقه 90+4 هم سردار ازمون با مهدی قایدی تعویض شد

و یه برد عالی داشتیممم

سارا دیگه اخرای بازی بمن میگفت رد دادی امشب

راس میگه خیلی مخشونو خوردم

و 12 و نیم رفتم خوابیدم

دیروز هم این پست رو ویرایش کردم ولی نشد

و امروز کردم

خدانگهدار تا تازه نوشت های بعدی^^

.

.

پ ن امروز مورخ 18 شهریور 1400 ساعت 12 و 50 دقیقه است

زهرا تا این لحظه 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن دارد

شروع مرحله اخر مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برای ایران 7 روز سن دارد

توجه کردین رو ماهگردم بازیا شروع شد

چقدر من خر شانسمم

اینم بگم قرمز پوشیده بودن هم خیلی بهشون میومد و هم منم ذوق کردم چون قرمز بهترین رنگهه

اینم یه عکس صرفا جها اصله برای مطلب بعدی

پسندها (4)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 شهریور 00 10:56
زهرای مهربونم خوشحال میشم به پست جدیدم سر بزنی دوست من🤗❤😍
zahra
پاسخ
چشم حتما عشقم