May^zahraMay^zahra، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
داداش علی^^داداش علی^^، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
داداشی محمد^^داداشی محمد^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
sisters^^mohaddese  دختر عمه جانمsisters^^mohaddese دختر عمه جانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
زینب دختر عمه مهربون من^^زینب دختر عمه مهربون من^^، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ساجده دختر عموی عزیزم^^ساجده دختر عموی عزیزم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
حانیه دختر عموی خوش قلب من^^حانیه دختر عموی خوش قلب من^^، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
sisters^Arefe رفیق مهربون منsisters^Arefe رفیق مهربون من، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
رفیق عزیزم زهرا جونم^^رفیق عزیزم زهرا جونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
رفیق خوبم بیتا جونیم^^رفیق خوبم بیتا جونیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
دوست عزیزم نرگس جانم^^دوست عزیزم نرگس جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
سارای عزیزم رفیق مهربونم^^سارای عزیزم رفیق مهربونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
دوستم فائزه جانم^^دوستم فائزه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
نگار دوست درس خون من^^نگار دوست درس خون من^^، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
حنانه جانم^^حنانه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ستایش جانم^^ستایش جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
سحر ناز جانم^^سحر ناز جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره
کیان کوچولو^^کیان کوچولو^^، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
سینا کوچولو^^سینا کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
دانیال کوشولوم^^دانیال کوشولوم^^، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
ساره جونیم^^ساره جونیم^^، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
امیر حسین کوچولو^^امیر حسین کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
فاطمه سادات اجی امیر حسین^^فاطمه سادات اجی امیر حسین^^، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ من از اولین وبلاگ^^وبلاگ من از اولین وبلاگ^^، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بابا جونم^^بابا جونم^^، تا این لحظه: 44 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
مامان مهربونم^^مامان مهربونم^^، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
مهدیه دختر داییم^^مهدیه دختر داییم^^، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
فرزانه دختر داییم^^فرزانه دختر داییم^^، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
غزل جانم دوست مجازیم^^غزل جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
علی کوچولو^^علی کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره
زینب جانم^^زینب جانم^^، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه سن داره
فرزانه جانم^^فرزانه جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
زهرا سادات قشنگم^^زهرا سادات قشنگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه سن داره
مشکات کوچولو^^مشکات کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
حسنا جانم^^حسنا جانم^^، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
یاسمین جانم دوست مجازیم^^یاسمین جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
یاسمین قشنگم^^یاسمین قشنگم^^، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره
صبا جانم دوست مجازیم^^صبا جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
درسا کوچولو^^درسا کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
رضوانه کوچولو^^رضوانه کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
دومین علی کوچولو^^دومین علی کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مبینا جانم^^مبینا جانم^^، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
فاطمه کوچولو^^فاطمه کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات پرتقالی یک دختر^^

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست...!

یک سالگی وبلاگ من^^

1400/4/20 15:21
نویسنده : zahra
115 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال میگذره از اون روزی که من به عشق نینی تو راهی مون وبلاگ زدم تا خاطراتشو ثبت کنم

هنوز نینی 4 ماه تو دل مامانی بود و حتی جنسیتش مشخص نبود

قرار بود 5 مرداد جنسیت نینی مون مشخص بشه و من اون روز اولین پست رو برای نینی مون بزارم

چند تایی پست خاطرات مختلف نوشتم ولی هیچکدوم هنوز برای نینی مون نبود

تا اینکه نینی مون 30 تیر از توی دل مامانی پر کشید پیش خدا

 و 1 مرداد وبلاگ من بخاطر اینکه یه وب دیگه زدم بسته شد...

اره اون وبلاگ فهمید نینی مون رفته... و دیگه هیچ بچه ای نیس که خاطراتش تو اون وبلاگ باشه...

من چند روز بعد وبلاگ دیگه ای زدم و خیلی وقت داشتمش 41 پست گذاشتم توش

ولی اونم بسته شد

بعد دوباره یه وبلاگ دیگه زدم و اونو زمان زیادی نداشتم و پست زیادی توش نزاشتم و اونم بسته شد

تا چند ماه وبلاگ نزدم و بالاخره این وبلاگو تو اردیبهشت زدم^^

و خداروشکر بسته نشده انء شالله هم که نمیشه

اگه تا الان وبلاگام بسته نشده بود حدود 100 و خورده ای دنبال کننده داشتم

ولی انءشالله این وبلاگمم به تنهایی زیاد تر از اونام بشه

من تصمیم گرفتم اگه این وبلاگ بسته نشه خاطراتم رو همیشه توش ثبت کنم

خاطرات دانشگاه و ازدواج و بچه هام و زندگیم و شاید خاطرات نینی جدید خانواده مون  در سال های اینده

 من با نینی وبلاگ خیلی وقته اشنام از وبلاگ یه دختری به اسم هلیا که تولد 2 سالگیشو دیدم تو گوگل و وارد وبلاگش شدم

اما بلد نبودم وبلاگ بزنم ولی پارسال تا یاد گرفتم وبلاگ زدم

هلیا 20 اردیبهشت 10 ساله شد ولی وبلاگش 5 ساله که خاطره ای توش ثبت نمیشه

به هر حال از نی نی وبلاگ خیلی ممنونم که این سایت رو ساختن برای ثبت خاطره های شیرینی که ثبت کنیم و شاید بعدا یادمون نیاد و با خوندنشون کلی خاطرات برامون زنده شه

مرسی نینی وبلاگ

مرسی دوستای گلم که از اول وبلاگ همراهمید^^

خدانگهدار مهربونای من

امروز  مورخ 22 تیر 1400 ساعت 15 و 36 دقیقه اس

 و من پست رو تاریخش رو 20 تیر زدم

زهرا تا این لحظه 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن دارد^^

وبلاگ من تا این لحظه 1 سال و 2 روز سن دارد

پسندها (5)

نظرات (4)


22 تیر 00 16:13
ای وای من نمیدونستم شما نی نی ای دارین که سقط شده توی شکم مادرتون خدا بهتون واقعا صبر اطاعت کنه خیلی ناراحت شدم خبر نداشتم ببخشید واقعا 
😪😪💜از خوندن پستت بدجوری گریم گرفته 
راستی امیدوارم اتفاق خیلی یهویی و جذاب و ناگهان و خوشحال کننده تری جایگزین این اتفاق غم انگیز بشه !!!!
zahra
پاسخ
ممنون عزیز دلم
آبجی آواآبجی آوا
22 تیر 00 17:17
مبارککککککککککککک
دنبال شدید دنبال می کنید ؟
zahra
پاسخ
بله حتما
AvaAva
22 تیر 00 22:03
مبارککککککککککککککککککککککککککک
zahra
پاسخ
ممنون اوا جونی
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
22 تیر 00 23:07
۱ سالگی وبلاگت مبارک عزیزم❤😘
انشاالله هیچوقت دیگه بسته نشه و ۲ میلیونی بشی😍
zahra
پاسخ
مرسی مهنا جانم