May^zahraMay^zahra، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
داداش علی^^داداش علی^^، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
داداشی محمد^^داداشی محمد^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
sisters^^mohaddese  دختر عمه جانمsisters^^mohaddese دختر عمه جانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
زینب دختر عمه مهربون من^^زینب دختر عمه مهربون من^^، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ساجده دختر عموی عزیزم^^ساجده دختر عموی عزیزم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
حانیه دختر عموی خوش قلب من^^حانیه دختر عموی خوش قلب من^^، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
sisters^Arefe رفیق مهربون منsisters^Arefe رفیق مهربون من، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
رفیق عزیزم زهرا جونم^^رفیق عزیزم زهرا جونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
رفیق خوبم بیتا جونیم^^رفیق خوبم بیتا جونیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
دوست عزیزم نرگس جانم^^دوست عزیزم نرگس جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
سارای عزیزم رفیق مهربونم^^سارای عزیزم رفیق مهربونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
دوستم فائزه جانم^^دوستم فائزه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
نگار دوست درس خون من^^نگار دوست درس خون من^^، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
حنانه جانم^^حنانه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ستایش جانم^^ستایش جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
سحر ناز جانم^^سحر ناز جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره
کیان کوچولو^^کیان کوچولو^^، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
سینا کوچولو^^سینا کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
دانیال کوشولوم^^دانیال کوشولوم^^، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
ساره جونیم^^ساره جونیم^^، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
امیر حسین کوچولو^^امیر حسین کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
فاطمه سادات اجی امیر حسین^^فاطمه سادات اجی امیر حسین^^، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ من از اولین وبلاگ^^وبلاگ من از اولین وبلاگ^^، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بابا جونم^^بابا جونم^^، تا این لحظه: 44 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
مامان مهربونم^^مامان مهربونم^^، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
مهدیه دختر داییم^^مهدیه دختر داییم^^، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
فرزانه دختر داییم^^فرزانه دختر داییم^^، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
غزل جانم دوست مجازیم^^غزل جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
علی کوچولو^^علی کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره
زینب جانم^^زینب جانم^^، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه سن داره
فرزانه جانم^^فرزانه جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
زهرا سادات قشنگم^^زهرا سادات قشنگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه سن داره
مشکات کوچولو^^مشکات کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
حسنا جانم^^حسنا جانم^^، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
یاسمین جانم دوست مجازیم^^یاسمین جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
یاسمین قشنگم^^یاسمین قشنگم^^، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره
صبا جانم دوست مجازیم^^صبا جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
درسا کوچولو^^درسا کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
رضوانه کوچولو^^رضوانه کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
دومین علی کوچولو^^دومین علی کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مبینا جانم^^مبینا جانم^^، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
فاطمه کوچولو^^فاطمه کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات پرتقالی یک دختر^^

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست...!

جواب سوالهای چالش^^

1400/5/19 19:59
نویسنده : zahra
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونا

امیدوارم حالتون خوب باشه

من اومدم جواب سوالهای چالش رو بعد 1 ماه و 8 روز بدم

رنگ سورمه ای بخاطر محرم

خب من منتظر بودم سوال ها که نه

کامنت ها به 30 تا برسه بعد جواب بدم

و الان با سوالهای یاس عزیزم 32 کامنت شد ماشالله

و دقیق دقیق سوال ها 50 تاس

خب بریم که شروع کنیم

اول سوال های یاس گلم

با تم ابی

.

.

.

عمو یا دایی؟ چون فقط یه عمو دارم عمو^^

خاله یا عمه؟عمه

چند تا عمو و خاله و عمه و دایی داری؟1 عمو و 3 عمه و 2 خاله و 3 دایی

تو فامیل کیو بیشتر از همه دوست داری؟من همرو دوست دارم ولی بیشتر زینب دختر عمم

لقبت؟همه بهم میگن زهرا ولی زری هم میگن

اسم دختر و پسر مورد علاقت؟خب خیلی ان واقعا ولی 

دختر مذهبی تسنیم و مبینا و غیر مذهبی جانان و یاسمین

پسر مذهبی امیر علی و کیان و غیر مذهبی رادین و ارسلان

چند تا دوست و رفیق داری؟ کلا 12 تا

اسم مامانت؟سیده زینب

اسم بابات؟ابولفضل

این 2 سوال مشترک مهنا و یاس بودن

خرید دوست داری؟بله خیلی

طرفدار چی تیمی هستی؟ایرانی قطعا پرسپولیس و خارجی بارسلونا

اخلاقت چجوریه؟خیلی مهربونم و خیلی زود دلم برای کسی میسوزه و اصلا طاقت قهر ندارم و همیشه اول اشتی میکنم

از بین وسایل ها چی رو دوست داری؟لوازم التحریر

تم اتاقت چه رنگیه؟یاسی

بهترین کتابایی که خوندی؟تولد در توکیو_یادت باشد_مگر چشم تو دریاست_رعنا

رنگ مورد علاقت؟صورتی و قرمز و زرد

مهربونی؟بله خیلی

عاشق چه کارایی هسی؟ عکاسی و اشپزی و ورزش

تو اوقات فراغت چه میکنی؟گوشی و اشپزی و تلویزیون و نقاشی

چجوری تیز هوشان قبول شدی؟کلا میخوام یه پست جدا بزارم و بگم ولی کلا با تلاش خودم و کمک مادرم و لطف خدا

شخصیت کارتونی مورد علاقت؟یونیکرن رو دوست دارم قشنگه

با حجابی؟بله چادری هستم

از چه اخلاقی خوشت میاد؟مهربونی و همدردری و کمک

از چه اخلاقی بدت میاد؟توهین به اعتقادات ادم ها و خود شیفته بودن

کتاب مورد علاقت؟ یادت باشد

الان کتاب میخونی؟بله

چه کتابی؟ تولد در لس انجلس

از اسم من خوشت میاد؟بله خیلی من از اسم های گل و طبیعت خیلی خوشم میاد

ارزوت چیه؟ظهور اقا امام زمان(عج) و تموم شدن کرونا و خواهر دار شدن

چه ورزشی میکنی؟بسکتبال

چند سال هست؟5 سال

بازیگر زن مورد علاقت؟ترلان پروانه

بازیگر مرد مورد علاقه؟ من از *بازی* اقای مجید نوروزی خوشم میاد

خواننده مورد علاقه؟اول اینکه من اصن زیاد اهنگ گوش نمیدم و زیاد خوشم نمیاد ولی بعضی موقعا اهنگای اقای کسری زاهدی

و عرفان طهماسبی که بنظرم اهنگ نیس یه ملودی ساده اس با حرف زدن

تو نی نی وبلاگ کی بهتره؟من همه رو دوست دارم و عاشقشونم ولی بیشتر وبلاگ مبینا جون و بعد بهار جون

چرا اسمتو زهرا انتخاب کردن؟جالبه بدونید من قرار بوده اسمم طیبه بشه ولی گذاشتن زهرا چون قشنگه

قرمه یا پیتزا؟2 تاش عشقن ولی پیتزا

بستنی یا کیک؟کیک با خامه هاا

سنت؟12 سال و نیم

غذای مورد علاقه؟عاشق همه غذا هام ولی کوفته برنجی

بهترین دوست واقعی؟عارفه جونم

بهترین دوست مجازی؟غزل جونم

میوه مورد علاقه؟شلیل و الوچه

اسمت؟زهرا

خب سوالای سای عزیزم تموم شدن

حالا سوالای مهنا جونم

با تم سبز

.

.

.

ستایش توی تولد شمار کی هست؟دوست مجازیم هست ولی دیگه ارتباط نداریم

شغل پدر و مادر؟پدر کارمند و مادر خانه دار

چه شهری زندگی میکنی؟قم

داداشات دوقلو ان؟نه عزیزم یکیشون 10 و نیم سال و دیگری 4 و نیم سالشه

اسم مادر؟سیده زینب

اسم پدر؟ابولفضل

و در اخر سوال خاله مهربونم مامان رادوین جان

تفریح ها و سرگرمی هایت؟

گوشی و تلویزیون و حفظ قران و کلاس مقر و اشپزی و عکاسی و وبلاگ نویسی

واقعا ممنونم از همگی خیلی سوال هاتون خوب بود

و بیشترین سوال رو یاس عزیزم پرسید

مرسی مهربونم

جایزه ایشون فالو و لایک و کامنت همه پست هاست

ولی چون فقط یه پست دارند من برای مهنا جون هم 10 پستش رو لایک و کامنت میزارم

فالو هم که دارمش

مرسی مهربونا^^

خدانگهدار

یا حسین(ع)

پسندها (5)

نظرات (3)

آبجی مهناآبجی مهنا
19 مرداد 00 20:17
مرسی عزیزم 💗
zahra
پاسخ
^^

19 مرداد 00 23:28
خیلی هم خوب
zahra
پاسخ
^^

19 مرداد 00 23:29
به وبلاگ منم سر بزن زهرا جون من همش سر میزنم اما شما نه ممنون میشم
zahra
پاسخ
عزیزم شما هروقت پست بزاری من میبینم که