May^zahraMay^zahra، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
داداش علی^^داداش علی^^، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
داداشی محمد^^داداشی محمد^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
sisters^^mohaddese  دختر عمه جانمsisters^^mohaddese دختر عمه جانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
زینب دختر عمه مهربون من^^زینب دختر عمه مهربون من^^، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ساجده دختر عموی عزیزم^^ساجده دختر عموی عزیزم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^خانم فاطمه دختر عمه ی مهربونم^^، تا این لحظه: 23 سال و 19 روز سن داره
حانیه دختر عموی خوش قلب من^^حانیه دختر عموی خوش قلب من^^، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
sisters^Arefe رفیق مهربون منsisters^Arefe رفیق مهربون من، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رفیق عزیزم زهرا جونم^^رفیق عزیزم زهرا جونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
رفیق خوبم بیتا جونیم^^رفیق خوبم بیتا جونیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
دوست عزیزم نرگس جانم^^دوست عزیزم نرگس جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
سارای عزیزم رفیق مهربونم^^سارای عزیزم رفیق مهربونم^^، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
دوستم فائزه جانم^^دوستم فائزه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
نگار دوست درس خون من^^نگار دوست درس خون من^^، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
حنانه جانم^^حنانه جانم^^، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
ستایش جانم^^ستایش جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
سحر ناز جانم^^سحر ناز جانم^^، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
کیان کوچولو^^کیان کوچولو^^، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
سینا کوچولو^^سینا کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
دانیال کوشولوم^^دانیال کوشولوم^^، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
ساره جونیم^^ساره جونیم^^، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
امیر حسین کوچولو^^امیر حسین کوچولو^^، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
فاطمه سادات اجی امیر حسین^^فاطمه سادات اجی امیر حسین^^، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ من از اولین وبلاگ^^وبلاگ من از اولین وبلاگ^^، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
بابا جونم^^بابا جونم^^، تا این لحظه: 44 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
مامان مهربونم^^مامان مهربونم^^، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مهدیه دختر داییم^^مهدیه دختر داییم^^، تا این لحظه: 22 سال و 13 روز سن داره
فرزانه دختر داییم^^فرزانه دختر داییم^^، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
غزل جانم دوست مجازیم^^غزل جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
علی کوچولو^^علی کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
زینب جانم^^زینب جانم^^، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
فرزانه جانم^^فرزانه جانم^^، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
زهرا سادات قشنگم^^زهرا سادات قشنگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مشکات کوچولو^^مشکات کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
حسنا جانم^^حسنا جانم^^، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاسمین جانم دوست مجازیم^^یاسمین جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین قشنگم^^یاسمین قشنگم^^، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
صبا جانم دوست مجازیم^^صبا جانم دوست مجازیم^^، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
درسا کوچولو^^درسا کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
رضوانه کوچولو^^رضوانه کوچولو^^، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
دومین علی کوچولو^^دومین علی کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
مبینا جانم^^مبینا جانم^^، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره
فاطمه کوچولو^^فاطمه کوچولو^^، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات پرتقالی یک دختر^^

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست...!

تولد شمار هامون^^

1400/6/23 15:08
نویسنده : zahra
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عشقای قشنگم^^

امیدوارم حال دلتون عالی باشه^^

خب من گفتم بعد چپند روز بیام پست بزارم

خاطرات 15 تا 20 شهریور که رمز داره و قراره بنویسم ولی اصلا حوصله ندارم

میخواستم امروز از 20 تا 22 شهریور بنویسم که بی رمزه ولی گفتم امروزم تموم بشه و شاید فردا بنویسم

به احتمال زیاد فردا 20 تا 23 رو مینویسم

دلیل اصلیم برای این پست که قرار بود امروز بنویسم فقط بازی دیشب استقلال و الهلاله ولی یادم اومد امروزم پرسپولیس بازی داره گفتم یه بار گی فردا بیام بنویسم که بعدا نخوام جداگانه پست بزارم

پست مقدماتی جام جهانی هم به غیر از بازی ها که پست ویرایش میشه از بازیکنا هم یه کمی میزارم

خب حالا میخوام درباره تولد شمارا بگم که خیلیا تون سوال کرددید اینایی که زدی کیا هسن

خب راستش بچه ها من هر کسی که از دوست و فامیلامون باشه و تاریخ تولدشو بدونم میزنم

مهمم نیس داداشم باشه یا دختر پسر دختر خالم

و البته خانوما رو میزنم و پسرایی که پایین 10 سالن فعلا

دخترا هم دیگه تا 30 سال چون دیگه زشته بنظرم

البته دخترایی که زیاد بهمون نزدیک نیست زشته

مثلا من الان دختر عمم که 30 سالشه میدونم اردیبهشت سال 1370 هست ولی چون نمیدونم چه روزی نزدم

و بعضی پسر ها هم میدونم تاریخ تولدشونو ولی چون فعلی شون بالای 10 ساله نزدم

مثلا پسر دایی هام

سید علی و سید محمد امین

به ترتیب 11 اردیبهشت و 2 شهریورن

1390 و 1378

ولی نزدم چون بالای 10 سالن

همین دیگه حالا بریم بگم همین دختر و پسرای کوچیک کی ان و قراره به جز اینا کیا رو بزنیم

بعضیا رو رابطه شون با من رو نوشتم

مثل محدثه و زینب و حانیه و اینا که نوشتم دختر عمو و دختر عمه 

من میخوام کسایی که نگفتم رو بگم

کیان کوچولو=پسر دایی 6 سال

سینا کوچولو=پسر دایی 5 سال

دانیال کوشولوم=پسر دایی 2 سال

ساره جونیم=نوه خالم 4 سال

 رضوانه کوچولو= همسایه مون 1 سال

علی کوچولو= خواهر زاده عارفه دوستم 4 ماه

فاطمه سادات اجی امیرحسین=نوه خالم 6 ماه

امسر حسین کوچولو= نوه خالم 5 سال

حنانه جانم= دوستم 12 سال

ستایش جانم= دوست مجازی قبلا که دیگه ارتباط نداریم ولی 13 سال

دومین علی کوچولو= خواهر زاده عارفه سن فعلی 6 روز

درسا کوچولو= نتیجه دایی مامانم سن فعلی 20 روز

مشکات کوچولو= نوده دایی مامانم 1 سال

فاطمه کوچولو=دختر خاله فاطمه سادات سن فعلی 4 روز

مبینا جانم= نوه دایی بابام 7 سال

یاسمین جانم= دوستم تو مقر 13 سال

زهرا سادات قشنگم= نوه خالم 2 ماه

حسنا جانم= خواهر زاده عارفه 5 سال

زینب جانم= خواهر زهرا دوستم 7 سال

فرزانه جانم= دوستم تو بسکتبال 13 سال

سحر ناز جانم= دوستم که زیاد ارتباط نداریم 11 سال

و تامام^^

همه ی کسایی که نگفته بودن گفتم

و حالا کسایی که قراره بزنم و تاریخ تولداشونو نمیدونم یا هنوز به دنیا نیومدن

اولیش نوه عمم که دختره و اسمش مشخص نیست و ابان به دنیا میاد

بعدی نوه خاله مامانم که مهسا کوچولوعه و بهمن به دنیا میاد

بعدی خواهر مشکات کوچولو که تسنیم خانوم هست که اردیبهشت93 هست ولی نمیدونم چه روزی

و خیلیای دیگه که دختر و پسرای کوچیکی هستن و من نمیدونم چه روزی فقط بدنیا اومدن

حتی ماه و سالاشونو میدونم ولی روزشو نمیدونم

وای چرا نمیتونم خاطره دیشبو نگم

تا ساعت 7 و نیم هم 4 ساعت موندههه خداااا

4 ساعت میشه یه مسافرت تهران رفت 1 ساعت خوشگذرونی کرد برگشت من باید 4 ساعت صبر کنم؟

دیگه این دنیا نباید موند بای

من میرم بمیرم تا بعد 1 ماه و خورده ای انتظار نمیتونم 4 ساعت بصبرم

البته امروز روضه عزیز هست و الانا دیگه محی میاد زمان میگذره

البته شهادت امام حسن به روایتی هم هست تسلیت

وای بچا من اخرای مرداد رفتم تقویمو چک کنم

اولین اتفاق 19 شهریور بود که میدونستم گل مهتاب عرفا طهماسبی پخش میشه و تولد قمریم بود

ولی 10 شهریور اومد گل مهتاب

اتفاق بعدی که میدونستم 23 شهریور پرسپولیس بازی داره

و فهمیدم اون روز روضه عزیزه و عمه هام میان و باهم فوتبالیو میبینیم که طرفدارش فقط منم

شهادت امام حسن هم هس پرسپولیس با لباس سیاه بازی میکنه و منم لباس سیاهشونو خیلی میدوسم

بنظرم قشنگ تر از قرمزشونه

و در اخر فهمیدم 22 شهریور استقلال بازی داره و گفتم ببازه خوبه چون اگه پرسپولیسم ببازه دیگه حرفی ندارن

البته که پرسپولیس انشالله میبره و بعد 1 ماه و خورده ای و اون جشن قهرمانی بزرگ یه بار دیگه بازیای پرسپولیسو با برد میبینیم

خب دیگه بچه ها من فردا میام پست 20 تا 23 شهریور رو اپلود میکنم

و پس فردا شاید بیام 15 تا 20 رو اپ کنم

البته 15 تا 20 رمز داره

از مدرسه مون یکم بگم

یعنی اگه مدیر و معاونامون دیوار بودن تا الان یه چیز گفته بودن

هیچی هیچی هیچی نگفتن الان که 23 شهریوره

فقط یه پیام دادن

یه پیام دادن که قبولی در مدارس تیزهوشان را تبریک میگوییم وارد سایتمون شید

و لینک سایتو فرستادن

و اینو به گوشی مامان و بابا و خودم فرستادن

به گوشی بابا هم فرستادن برید فرم بگیرید

مام گفتیم هر وقته مدرسه ها حضوری شد میریم میگیرم

الکی نریم بگیرم استفاده هم نشه

البته گوشی من فقط برای درسمه

اخه وارد سایت هم که میشی خود خود کویر هیچی نزدن

اخرین پیام سایت مربوط به امتحانات حضوری نهمی هاس

یعنی میخوام خودمو بزنم بکشم

من نمیگم مدرسه هارو زودتر باز کنید نه من خودمم از خدامه همون 1 مهر باز شه

ولی حداقل یه خبری از کتابامون و لوازم التحریامون و کلاسامون و معلما بدن

تو سایت معلما رو زده بود و 19 تا معلم بود با اسماشون فقط

یعنی اصلا نگفتن این معلم این درسه یا این کلاسه

مام که بعضی درسا مثل دفاعی و مدنی و اینا نداریم

مال ساجده که اون یکی مدرسه تیزهوشانه وبینار گذاشتن

همه معلما رو گفتن و ساعت کلاسا رو گفتن و عضو کانال مدرسه کردن اسم بچه های کلاسو گفتن

و کلاساشون از یه هفته به 1 مهر شروع میشه یعنی 24 شهریور فردا

مال زهرا هم دارن درسایارسالو مرور میکننن معلما هم گفتن

عارفه هم که درسای امسالشون شروع شده و هر روز کلاس دارن و مشخصا همه چیو گفتن

اونوقت ما زنگ زدیم جواب ندادن دفعه دوم زنگ زدیم گفتن همه چیو 1 مهر میگیم

اخه نمیشه که باید از الان کم کم گم بگن و از 1 مهر درسا شروع شه

1 و 2 مهر و پنج شنبه و جمعه اس مدرسه ها از 3 مهر باز میشه

خلاصه که همین

مثلا قرار بود ا  تولد شمارا بگم خخخ

خدایا برای همه ی نعمت های قشنگت شکر^^

خدانگهدار

.

.

امروز مورخ 23 شهریور 1400  ساعت 15 و 44 دقیقه است

.

.

.زهرا تا این لحظه 12 سال و 7 ماه و 12 زروز سن دارد

زهرا سادات تا این لحظه 1 ماه و 29 روز سن دارد

پس فردا ماهگردشه ها هوووو 2 ماهگی^^

پسندها (3)

نظرات (0)